כאב +

טיפול בכאב

• אם אתם מיואשים מהמיגרנות,
  • מתוסכלים בכל פעם שהגב משבית אתכם
  • סובלים מכאבים עקב פציעות ספורט, פריצת דיסק, כאבי פרקים ועוד…
  • רוצים לצמצם את השימוש בתרופות
  • מעוניינים לבדוק אלטרנטיבות לניתוח
  • רוצים לחזור לשגרה לאחר אשפוז או ניתוח

קליניקה פלוס+ היא התשובה עבורכם.

תסמיני כאב רבים הם תוצר של חוסר איזון גופני פיזי ורגשי המתבטא בכאב כרוני. גישות הטיפול המתקדמות כיום בעולם פועלות להחלפת הכדורים והתרופות המוכרים לטיפול בכאב, וכן את הניתוחים והטיפולים הפולשניים – בטיפול משולב של כלים רגשיים פיזיים וארגונומיים.

בקליניקה פלוס+ אנו מטפלים בפציעות ספורט, מיגרנות, כאבי גב, כאבי פרקים וכן חזרה לפעילות ולשגרת חיים בריאה לאחר ניתוח, אשפוז או טראומה.

הרופאים והמטפלים שלנו עובדים עם סט משולב של כלים לפי גישת CIT, בעלת תוצאות מוכחות ביצירת שינוי מהותי ושיפור משמעותי באיכות החיים. הטיפול המשולב כולל תזונה, טיפול רגשי ושינוי מחשבתי בנוסף למגע, תנועה ונשימה, שהוכחו כיוצרים שינוי מהותי וארוך טווח בטיפול בכאבים כרוניים.

הטיפול בקליניקה פלוס+ יעזור לכם להרגיש טוב יותר במהירות, הצוות שלנו ידריך אתכם איך לשלב פעילות גופנית מותאמת אישית למצבכם, ייתן לכם כלים שתוכלו להשתמש בהם להקל על הכאב ולהחלים  כדי לחזור לשיגרת חיים בריאה, אופטימית ומאוזנת לאורך זמן.

קישור לקריאת מאמרים בנושאים הקשורים לכאב

מה כולל התהליך הטיפולי בקליניקה פלוס+?

• – הערכה רפואית – רופא מומחה יחד עם מטפל בכיר ייפגשו עמכם כדי להגיע לאבחון מעמיק של הבעיה ושל הגורמים לה.
  • – תוכנית מותאמת אישית – יחד אתכם נבנה תוכנית טיפולים מותאמת אישית למטופל ולמשפחה על מנת לשנות הרגלי חיים ושגרה המחמירים את הבעיה.
  • – הדרכה וכלים – המטופל ובני המשפחה יקבלו הדרכה על השינויים הנדרשים בשגרת המשפחה, וכלים שיתמכו בהתמודדות היומיומית עם הבעיה בהצלחה.
  • – פתרונות מעשיים – נמצא יחד פתרונות יצירתיים שיתאימו לכם ולשגרת יומכם.
  • – טיפול משולב – צוות רב תחומי של מטפלים בכירים יטפל לעומק בהיבטים השונים של המטופל, והמשפחה. המטפלים שלנו מתמחים בטיפולי אנטומי ופיזיותרפי, בטיפול בתנועה, בנשימה, תזונה, טיפול רגשי ועוד.
  • – ליווי ומעקב – רופא מומחה יעריך את התקדמות הטיפול בכל שלב ושלב, מטפל בכיר ילווה אתכם בכל שלבי תוכנית הטיפול שבחרתם ויעזור בכל סוגיה שתתעורר.

סדנאות טיפוליות

בסדנאות שלנו מלמדים כיצד לנוע, להגדיל את טווח התנועה של המפרקים ולחזק את שרירי היציבה. המיקוד בסדנאות הוא טיפולי ולימודי. בסדנאות אנו שמים דגש על תנועה נכונה תוך מתן ידע וכלים שיעזרו לכל אחד ואחת להבין את היציבה והתנועתיות של גופם ולהטמיע הרגלים נכונים.

בסדנאות תקבלו גם הזדמנות לאינטראקציה עם מטופלים אחרים, הדיון המשותף יאפשר הפריה הדדית ויצירת קבוצות תמיכה.

הסדנאות מועברות על ידי רופאים ומטפלים המומחים בתחומם ומספקות מענה ממוקד ויעיל לשאלות ובעיות שתעלו תוך כדי הסדנא. בין אם זו הדרכה תזונתית, הצעות לפעילות גופנית או כלים להתמודדות רגשית, תמיד תקבלו מאתנו פתרונות יצירתיים ומעשיים עבורכם.

אנו מבטיחים לכם תהליך אפקטיבי, יעיל ומותאם אישית לילדיכם, לכם ולמשפחתכם.  נצייד אתכם בכלים ובידע שבהם תוכלו להשתמש גם הלאה כדי להגיע לתוצאות מיטביות שישמרו לאורך זמן.