דפנה סלוצקאי

בעלים, מומחית בטיפול רב-תחומי

לדפנה ניסיון טיפולי של יותר מ-16 שנים בטיפול בכאב ושיקום של בעיות אנטומיות, יציבתיות ועוד, במטופלים מכל הגילאים ובמגוון מצבים קליניים.

אלפי המטופלים של דפנה זכו להנות מיכולתה לשלב בין טיפול רפואי, אבחון היציבה, ההליכה והישיבה, בצד התייחסות לאורחות חיי המטופל וכמובן למצבו הרגשי.

דפנה מתמחה במגוון גישות של טיפול גופני אנטומי המשולב בליווי מנטלי עד לשיפור במצב ו/או החלמה.

לאחרונה, יחד עם מייסדי קליניקה פלוס+, פיתחה את  גישת הטיפול המשולב CIT

טיפול בכאב

דפנה מתמחה בטיפול בכאבים שונים, כולל כאבי גב, פרקים ומיגרנות.

הטיפול מתבצע באמצעות לחץ ידני עדין, שמטפל במערכת עצבים והנוזל המקיף אותה. שיטה מאוד יעילה לטיפול במגוון בעיות בתפקוד התנועתי, הנוירולוגי והשלדי.

השילוב של מגוון מתודולוגיות טיפוליות והתאמתן למטופל ולמצבו, הפכו אותה למטפלת מבוקשת בחוגים רבים, והביאו אליה שחקנים, מוזיקאים, ספורטאים וידוענים.

שיקום

לדפנה נסיון ארוך בשיקום אירוע מוחי או לבבי, לאחר ניתוחים, תאונות ופציעות, ובעיות כרוניות כמו פריצת דיסק, מיגרנות, ועוד.

היא מטפלת במשפחות ובילדים עם בעיות יציבה, עיוותים בעקבות לידות טראומטיות, חולשות שרירים ובעיות מורכבות נוספות. בטיפולים אלה היא משלבת את נסיונה בשיטות שונות כולל קראניוסקרל ואוסטאופתיה.

שיטת הטיפול המשולבת שפיתחה הביאו הקלה והחלמה למעל 700 מטופלים שהגיעו אליה עם בעיות רבות ושונות.

פציעות ספורט וליווי ספורטאי צמרת

בטיפול בספורטאים דפנה משלבת את נסיונה כספורטאית מקצועית בעברה, ואת התמחותה במגוון תחומים הקשורים לטיפול בפציעות ספורטיביות. ההכשרה האקדמית שלה כוללת הכשרה בחינוך גופני, טיפול בתנועה ויציבה, והתמחות במגוון טכניקות טיפוליות אנטומיות, בצד לימודי תוכנית לתואר שני בפסיכולוגיית ספורט.

שליחות

"בניתי את קליניקה פלוס מתוך רצון לתת מענה ייחודי וחדשני לכל אותם אנשים -גדולים וקטנים שלא הצליחו לקבל את המענה לו הם זקוקים בשום מקום אחר. בקליניקה אפשר למצוא פתרונות לבעיות מורכבות בתחומי האורתופדיה ומצבים רגשיים במערך טיפולים משולב של כמה מטפלים מקצועיים החוברים יחד לתהליך טיפולי ממוקד ומותאם באופן אישי למטופל, מתן פתרון אמיתי למצוקות ודגש על שימת המטופל במרכז. הייחודיות של שיתוף פעולה והתאמה אישית היא סוד הקסם להצלחת הקליניקה."

דפנה הקימה את הקליניקה מתוך תחושת שליחות ואמונה כי זהו יעודה. החזון שלה הוא להגיע לפלח גדול באוכלוסייה שיחשף לשיטות הטיפול שלה, ובכך להביא להקלה במצבם של רבים.

בנוסף לניסיון הטיפולי העשיר, לדפנה ניסיון ניהולי – היא ניהלה בעברה קליניקה המונה 15 מטפלים, הביאה את הקליניקה להישגים והגדילה את מאגר המטופלים באופן משמעותי, זאת על ידי העשרה מקצועית והעצמת המטפלים, ושיפורים מקצועיים שהובילה בקליניקה.

דפנה נשואה לשחר, ויחד הם הורים ל-3 ילדים.